Title Image

Blogi

Milline on ergonoomiline töökoht kodukontoris?

Käesolevas positituses keskendun just kodukontori ergonoomikale. Mis erinevus on kodukontori ergonoomikal ja päriskontori ergonoomikal? Nimelt kodukontori ergonoomikast rääkides arvestan sellega, et inimesed kasutavad sülearvutit. Mida aga tähendab ergonoomika? Ergonoomika uurib inimese efektiivsust tema töökeskkonnas. Kui me räägime ergonoomilisest räägime töökohast, räägime me töökohast, kus inimene

Kuidas vähendada vigastuse tekkimise riski kodukontoris?

Nii kodu- kui päriskontoris töötades peab tegelema ergonoomilise riski vähendamisega. Ehk vähendama arvutiga töötamisest põhjustatud lihas- ja liigesvaevuste tekkimise riski. Esimene, kõige olulisem, on teha enda töökoht ergonoomiliseks. Milline on ergonoomiline töökoht? Tavaliselt näeb ergonoomiline töökoht välja selline: kaks ekraani, eraldiseisev klaviatuuri ja hiir, ergonoomiline

30×30 väljakutse ehk…

30 minutit liikumist 30 päeva järjest Pandeemia pani mitu korda spordiasutused kinni ja tegi treeningu harrastamise paljudele väljakutsuvaks. Millise füüsilise aktiivsusega hoidsid Sina end aktiivsena? Kas hakkasid rohkem õues liikuma? Kas tegid kaubanduskeskustes oma kohustuslikud 10 000 sammu täis? Või lõpetasid liikumise, sest nagunii kuskile minna

Vaimse tervise väljakutse: tänulikkus

Uued reeglid, samad uudised, uudiste virr-varr… sellises olukorras võib positiivse meelelaadi säilitamine osutuda üpriski väljakutsuvaks. Siin üks väike nipp, mis aitab vähendada stressi ja ärevust… Selleks on tänulikkus. Tänulikkuse praktiseerimine on väga lihtne ja see võib olla elu muutev. Oma igapäevastes tegevustes ei pruugi me tähelegi panna

Vaimne tervis: 5 asja, millest loobuda, et olla õnnelikum

Me ei vaja oma ellu uusi asju, et õnnelikud olla. Tegelikult oleks meil vaja hoopis mõningatest asjadest loobuda. Mis hoiab Sind kinni? Mis ei luba Sul areneda edasi isiksusena? On see Sinu partner, kellega Sul pole ühiseid eesmärke või väärtusi? On see Su töökoht, mis ei

Ettevõtte tervisenädal onlines?

Kas käesoleval aastal on veel midagi, mis ei ole veel online läinud? Me tellime toidukaubad ja riided internetist, töötame kodukontrist ja saame isegi trenni üle videosilla teha… (Ahjaa, keemiline puhastus, katuse parandamine ja autoremont ei ole onlines), Firmafitness veel selle aasta alguses kõhkles, kas on

Mis on hingamispaus ja kuidas see Sulle kasulik on?

Hetkel puutume kokku mitmete negatiivsete sündmuste, uudiste ja häirijatega, mis justkui nõuavad meilt liialt palju tähelepanu. Need häirijad aktiveerivad meie sümpaatilise närvisüsteemi, mis hoiab meid ärevana ning ei luba meil rahuneda. Sümpaatilise närvisüsteemi eesmärgiks on organism ette valmistada tegutsemiseks ja parasümpaatilise närvisüsteemi eesmärk on organismi

Mis on hooajaline meeleoluhäire ehk talvedepressioon?

Käes on novembrikuu keskpaik - päevavalgust jääb aina vähemaks ja paljud meist lähevad ning saabuvad töölt koju pilkases pimeduses. Seetõttu on tekkinud olukord, kus päevavalguse nautimiseks ei olegi peaaegu võimalust. Kas oled tundnud, et pimedal ajal tunned end rohkem väsinuna, loiult ja tujutuna? Sa

Kuidas tunda ära vaimse tervise probleeme?

Kas teadsid, et vaimne tervis tähendab midagi palju enamat kui psüühikahäire või psüühilise häire puudumist? Vaimne tervis on meie üldise heaolu oluline ja lahutamatu osa – see on seotud meie mõtlemise, tunnete ning ümbritseva maailma suhestumisega. Seega mõjutab vaimne tervis seda, kuidas me iseend, teisi