Tehke oma meeksonna tervisenädal põnevamaks 30-päevase väljakutsega!

 

Arvutiga töötajad on istuva eluviisi tõttu erinevate terviseprobleemide peamised ohvrid. Nende halveneva tervise tõttu võib kogu äritegevus kvaliteedi osas kannatada.

 

Kuid kas teadsite, et ettevõtetes, kus hinnatakse töötajate tervist, on äri palju edukam?

 

Erinevad uuringud on leidnud, et organisatsioonid, kes investeerivad terviseprogrammidesse, säästavad tervishoiu süsteeme ja neil on vähem töölt puudumisi, kuna haigestumuste määr on väiksem. Lisaks on nende töötajad produktiivsemad ja teevad kvaliteetsemat tööd. 

 

Ühekordsed terviseüritused toimivad suurepäraselt välise motivaatorina. Pikaajaline edu saavutatakse vaid siis, kui inimene võtab tervisliku eluviisi oma elustiiliks.

 

Tervisliku elustiili toetamiseks töötajate seas võib lõbusa 30-päevase väljakutse raamistiku kaasamine oma terviseprogrammi osutuda kindlaks viisiks töötajate tervisliku eluviisi soodustamiseks, mis aitab kaasa elukestva harjumuse kujunemisele.

 

Põhiidee on mänguliseks muuta kogu teie töötajate terviseprogramm kolmekümne päeva jooksul uute terviseprobleemidega. 

 

Nii et, kui otsite oma töötajatele kiireid ja eesmärgipäraseid 30-päevase väljakutse ideid, püsige lainel, sest pakun erinevaid ideid meie parimatest ideedest, mis on mõeldud spetsiaalselt ettevõtete meeskondadele!

  1. Suhkruvaba kuu

Kellele ei meeldi magusad küpsetised?! Maiustusele “ei” ütlemine võib olla raske asi, kuna suhkur on peamine koostisosa!

 

Rafineeritud suhkrute liigne tarbimine kahjustab tervist. See on fakt. Töötajad, kes kohvile suhkrut lisavad või maiustusi tarbivad, töötavad vähem efektiivselt, kuna pärast suhkrute tarbimist langeb keha energiatase märgatavalt.

 

Kas ka teie kontoris on olemas küpsised ja kommid?

 

Siis on 30-päevase suhkruvaba väljakutsega alustamine just teie jaoks!

 

Kuidas seda teha:

 

Alustuseks võite hakata piirama kontoris suhkrut, kooke, küpsiseid ja šokolaadi.

Tellige kontorisse puu- ja juurvilju. Ja kui kontoris on tähtpäevad, tellige näiteks tervislik tort, mille valmistamisel on kasutatud steviat.

 

Kui tellite tervisenädala Firmafitnessilt, saate soodushinnaga tervislikke kooke ja torte kontorisse tellida. Samuti võime väljakutse alguses viia läbi tervisliku toitumise koolituse

  1. 15-minutiline treening

 

Treening on üks olulisi tegureid tervisliku eluviisi loomisel.

 

Tiheda töögraafikuga inimesel võib väga raske olla töö- ja eraelu vahel tasakaalu leida. Isiklike soovide täitmise ja pere vajaduste eest hoolitsemise kõrval võib jõusaalis käimine võimatu tunduda. 

 

Kuidas muuta oma töötajad aktiivseks ilma neid jõusaali saatmata?

 

15-minutiline treening on just teile!

 

Tegelikult võib see olla ideaalne treening igale inimesel, kes kurdab, et tal pole üldse aega. 

 

Protsessi lihtsustamiseks leppige töötajatega kokku ühine aeg selle lühikese kava läbitegemiseks. Koos on palju lõbusam! 

 

15-minutlise treeninguga saate tutvuda SIIT

  1. Võta oma söök tööle kaasa

Tööl olles tarbitakse tihtipeale ebatervislikku toitu, mida saab kiiresti kätte, nt restoranist, poe valmisletist vms. Me ei mõtle, kui palju on nendes toitudes kaloreid, veelvähem soola- või suhkrusisaldus.

 

Kuidas siis soodustada tervislikku toitumist töökohal?

 

Kahtlemata nõuab kodus söögi valmistamine veidi oskusi, kuid see on teostatav ja tervisele kasulikum viis. Tervisenädala raames võite välja pakkuda töötajatel erinevaid retsepte, millest nad inspiratsiooni saada võiksid.

 

Kuidas seda teha:

 

Õige toitumise ja heaolu edendamine võib aidata tõsta produktiivsust ja luua tervisliku töökoha.

 

Koostage oma töötajatele 30-päevane tervisliku lõunasöögi väljakutse ja motiveerige nende toitumisharjumusi. Samuti võime väljakutse alguses viia läbi tervisliku toitumise koolituse

  1. Harjuta zeni

 

Miks on nii, et töötajad töötasid terve oma tööaja, kuid ei saavutanud edukaid tulemusi?

 

Mõned veedavad aega täiesti kasutult, teised aga üritavad, kuid ei saa maksimumi. Paljudel napib keskendumist ja distsipliini töö tegemiseks. See võib mõjuda nii vaimselt ja emotsionaalselt, viies lõpuks stressini

 

Mis oleks lahendus? Regulaarne tähelepanelikkuse harjutamine!

 

Pandeemia tõttu kogesid paljud kaugtöötajad läbipõlemist, ülemäärast stressi ja/või ärevust. See on olnud suureks teemaks ning õnneks on vaimse tervise olulisust töökohal aina rohkem märkama hakatud. 

 

Tähelepanu idee on tuua isiklikku ja tööellu positiivsust, rahu ja teadvust. Zen-meditatsioon on sarnane tähelepanelikkuse kontseptsioon, mis käsitleb meele kohalolu.

 

Kuidas seda teha:

 

 

Ka siinkohal saab Firmafitness abiks olla jooga- ja meditatsioonitundidega!

 

  1. Praktiseeri tänulikkust

Tänulikkus viib õnnelikkuseni. Tänulikkus aitab suurendada enesekindlust ja vähendada negatiivsust nii professionaalsel kui isiklikul tasandil.

 

Tänulikkuse harjutamine võib toimida motivatsioonisüstidena paremaks päevaks. Selline väike julgustus võib aidata nii endal kui ka teistel oskustes või tegevustes paremini hakkama saada.

 

Töökohal saavad tööandjad positiivsete kinnituste kaudu oma töötajate enesehinnangut tõsta. Nii motiveeritakse töötajaid oma oskuste kallal töötama ja kvaliteetseid tulemusi tootma.

Firmafitnessi koolitused ärevusest ja stressist räägivad samuti tänulikkuse praktiseerimist. Kui soovite lähemalt teada, kuidas ja mismoodi tänulikkust praktiseerida, aitab Firmafitness hea meelega.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.