Title Image

Kontorivõimlemise kasulikkus

Kontorivõimlemise kasulikkus

Kontorivõimlemisel negatiivseid tagajärgi ei ole teada. Kui liigne motiveeritus ja energilisus välja arvata. Selleks, et viia läbi kontorivõimlemist, on vaja tõusta oma toolilt püsti ja liigutada! Alljärgnevalt olen kirjeldanud, mis juhtub, kui teha kontorivõimlemist.

 

 

 1. Parem kehahoiak

Sirutusharjutused on hädavajalikud inimesele, kes töötab arvutiga. Keskendudes sirutusharjutustele ja tehes sundasendile vastupidiseid liigutusi, taastame keha tavapärase asendi, kus õlad ei ole enam ees ja lülisammas ei ole enam ebanormaalses asendis. Võttes need harjutused endale rutiini, muutub kehahoiak paremaks, vähenevad selja-, kaela- ja õlavalud.

 

2. Tõstab enesekindlust

Minnes kohtumisele sirge selja, püstise pea ja kerge naeratusega näol, annab palju enesekindlama tunde. Enesekindlus omakorda aga kohtumiselt soovitava tulemuse.

 

3. Vereringe paranemine

Liigutades oma keha, paneme liikuma ka oma vere. Paraneb verevarustus ajus, mis aitab tööle paremini keskenduda, tagab teravama meele ning aitab tööülesannetega paremini hakkama saada. Olgem produktiivsed!

 

4. Maandab stressi ja ülepinget

Kui sul juhtub olema stress, siis treening aitab selle vastu. Erinevad uuringud tõdevad, et treeningust saadav positiivne energia annab kehale pikemaajalise vabanemistunde. Korrates treeningut ja pikendades vabanemistunnet oma kehas, unustame stressi ja pinged ning muutume rõõmsamaks.

 

5. Annab energiat

Kahtlemata esineb päevi, kus ei ole jõudu ega tahtmist trenni teha. Hoolimata sellest kui väsinud ja kurnatud sa oled, mõjuvad kerged võimlemisharjutused hoopis vastupidiselt – need annavad rohkem energiat. Pärast kerget treeningut on hea meel, et see ikkagi tehtud sai, sest enesetunne on hea ning väsimustunnet enam ei ole. Mida vähem väsimustunnet ja mida rohkem energiat, seda õnnelikum elu.

 

Tõuske püsti ja hakkame liigutama!