Title Image

Hingamine kontoritreeningul?

Hingamine kontoritreeningul?

Hinga sügavalt ninakaudu sisse ja….

 

Kas teil tuleb tööjuures meelde oma hingamisele keskenduda? Kas te võtate hetke ja hingate sügavalt sisse ja välja? Usun, et paljud seda ei tee. Arvan, et ma ise ka ei teeks, kui ma igapäevaselt oma klientidega koos ei hingaks. Tööjuures on tarvis paljudele muudelegi asjadele keskenduda kui oma hingamisele. Viies läbi kontoritreeninguid, teeme kõik koos iga kord hingamisharjutusi, igaüks enda rütmis. Sealjuures rõhutan inimestele, et treeneri rütmis ei ole vaja hingata, igaüks leiab endale päris oma hingamise rütmi.

 

Hingamisharjutusi on suurepärane teha tööjuures üksi. Sulgeda oma silmad ja keskenduda ainult oma hingamisele ja mitte millelegi muule. Võtke seda kui rahulikku kontorivõimlemist.

Toon näiteks 4-7-8 hingamisharjutuse.

 

Leia endale sobiv asend, kas püsti seistes seina najal, lamades või hoopis istudes. Hinga mõned korrad sügavalt nina kaudu sisse ja suu kaudu välja, et valmistada end harjutuseks ette. Sule silmad.

 

  • Pane suu kinni, aseta keele ots esihammaste taha ja hinga sügavalt nina kaudu sisse lugedes samas ajal mõtteis neljani: “1…2…3…4”
  • Hoia hinge kinni, loe seitsmeni: “1…2…3…4…5…6…7”
  • Hinga sügavalt suu kaudu välja, loe kaheksani: “1…2…3…4…5…6…7…8”

 

Hinga niiviisi umbes 4 korda ja naudi selle lõõgastavat mõju.

 

Alguses on täiesti arusaadav, kui ei suuda näiteks hinge kinni hoida, kuniks 7ni lugeda jõuad. Alguses võid vähem hinge kinni hoida. Ajaga tuleb nii vilumus kui ka harjumus.

 

Soovitan seda harjutust teha tööjuures pingelisel hetkel – see rahustab, rikastab aju hapnikuga ja aitab stressirohkest olukorrast kiiremini ja efektiivsemalt välja tulla. Samuti võib seda teha ka igavamal hetkel – harjutus on kasulik igas olukorras.

 

Head hingamist!