Kontoritreening on kasulik nii kehale kui meelele!

Kontoritreening on kasulik nii kehale kui meelele!

Igapäevaselt kontoris arvutiga töötamine nõuab palju istumist, tihti kuni 8 tundi järjest! Kas teadsid, et paljud selja- ja puusaprobleemid võivad tuleneda just füüsilisest passiivsusest ja pikast istumisest? Ilmselt teadsid… Aga mis oleks lahendus?

Lahenduseks on väikeste pauside tegemine. Tõuse iga natukese aja tagant püsti ja liiguta end, või veel parem, tee väike treening kas või kontoris.

Lisaks paremale tervisele aitab treening keset tööpäeva tõsta Sinu tööalast võimekust – Sa oled produktiivsem, suudad oma aega paremini planeerida, oled parem suhtleja ning tunned õhtul, et päev on rohkem korda läinud.

Vaimne võimekus on suuresti seotud füüsilise tervisega ning mõjutab Sinu toimetulekut igapäevase tööga. Kui oled terve, suudad paremini teha ka kõige keerulisemaid ülesandeid, nii raskel füüsilisel tööl kui ka palju mõtlemist vajaval ametikohal.

Kui planeerid regulaarse liikumise enda igapäevasesse rutiini, parandad muuhulgas oma:

  • keskendumisvõimet;
  • mälu;
  • õppimisvõimet;
  • vaimset tasakaalu;
  • loovust;
  • stressitaluvust.

Suhtu treeningusse kui vajalikku töövahendisse- mida rohkem end päeva jooksul liigutad, seda tervem Sa oled nii füüsiliselt kui vaimselt.

 

Seega, ära unusta teha pause ja liikuda!