Järgmised 5 HIIT treeningu variandid

Järgmised 5 HIIT treeningu variandid

Seekord postitan veel 5 varianti, kuidas teha HIIT treeningut. Mida tähendab ja mis on HIIT treening, võid lugeda minu eelmisest postitusest. Käesolevast blogipostitusest leiad veel põnevamaid kombinatsioone, harjutusi ja loodetavasti innustavad need Sind veel enam!

 

  1. Burpee ehk kosmonaut

Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna. Usun, et paljud lugejad on selle harjutusega kokku puutunud ja teada, kui raske see on. Kes pole, siis on aeg sellega tutvust teha!

 

Algajatel soovitan teha näiteks 5 kormonauti, puhata 20-30 sek ja korrata näiteks 5 ringi.

 

Kogenumatel oleks põnev kosmonaudi harjutust mõne teise harjutusega kombineerida. Võimalusi on mitmeid, toon kaks näidet.

 

  • 5 kosmonauti + 1 kätekõverdus; 4 kosmonauti + 2 kätekõverdust; 3 kosmonauti + 3 kätekõverdust jne kuni 1 kosmonaut + 5 kätekõverdust. Kui veel jaksu on, siis tulla sama loogikaga tagasi kuni 5 kosmonauti + 1 kätekõverdus.
  • Minu lemmikviis kosmonaudid oma treeningkavasse lisada on koos jalapressiga. Teen 15-20 kordust jalapressiga, seejärel 10 kosmonauti ja puhkan. Niiviisi 3 ringi.

 

  1. Püramiidtreening
  • Vali 3 harjutust, näiteks väljaasted, kätekõverdused ja kükkhüpped.
  • Tee kõiki harjutusi 10 kordust,
  • puhka 15 sekundit
  • ja uuel ringil teed igat harjutus 9 kordust,
  • puhkad 15 sekundit…
  • ja nii kuni üheste kordusteni välja.

 

  1. Treeni paksude köitega

Ehk oled jõusaalid märganud jämedaid musta värvi köisi põrandal lebamas. Need köied annavad suurepärase koormuse ülakehale.

 

Soovitan 3 enamlevinut harjutust: mõlema käega lainetamine, kordamööda lainetamine ja mõlema käega köie maha löömine.

 

Kui Google otsingusse kirjutada “battle ropes”, leiad veel põnevaid harjutusi.

 

  1. Tee jõuharjutuste seeriate vahel aeroobset tööd

Näide: 10 lõuatõmmet, jooksed 15 sekundit jõusaali teise otsa ja tagasi ning jätkad järgmise seeriaga.

Kui kuskile joosta pole, võid kohapeal teha põlve- või sääretõstejooksu, hüppeid vms.

 

  1. Mängi!

Mängimine on lõbusaim viis intervallitreeningu tegemiseks. Parimaks näiteks on pallimängud – mängu jooksul sprinditakse ja sörgitakse kordamööda, olenevalt mänguolukorrast. Kuna Sa süvened põnevasse mängu, mille käekäiku saad ise määrata, ei pane tähelegi, et tegemist korraliku trenniga oleks… alles lõpuvile kõlades (:

 

 

Kui soovid, et Sinu treeningud oleksid veelgi tõhusamad, tehnika viimase peal ja enesetunne super, võta ühendust Susie-Anniga. Lisaks kõigele muule pakub ta ka personaaltreeninguid ning saab viia Sind järgmisele tasemele. Võta ühendust info@firmafitness.ee või Facebookist.